Digimarkkinointia käytännössä
Yrittäjyyden ammattitutkinto
Kehitä digimarkkinoinnin osaamistasi ja tavoita oikeat asiakkaat!
Kehitä digimarkkinoinnin osaamistasi ja tavoita oikeat asiakkaat!
Koulutuksen tiedot
Koulutusala
Paikkakunta
Toteutusaika
Opiskelutapa
Laajuus
Hakuaika
Kenelle
Koulutus on suunnattu yrittäjille, yritystoimintaa suunnitteleville sekä henkilöille, jotka haluavat kehittää yrityksensä/organisaationsa myyntiä ja markkinointia.
Koulutuksen hyödyt:
Kehität markkinoinnin kokonaisvaltaista ymmärrystä sekä ammatillista osaamistasi
Saat työkaluja yrityksesi/organisaatiosi digimarkkinoinnin tavoitteelliseen suunnitteluun ja toteutukseen
Opit analysoimaan digimarkkinoinnista kertyvää dataa sekä kehittämään markkinointitoimenpiteitä tehokkaammiksi
Kuvaus
Käytännönläheisessä koulutuksessa kehität digimarkkinointitaitojasi ja saat työkaluja tuloksellisen
myynnin ja markkinoinnin suunnitteluun ja toteutukseen. Selkeästi ja loogisesti etenevä kurssikokonaisuus auttaa sinua hahmottamaan digimarkkinoinnin kokonaisuuden ja soveltamaan oppeja suoraan omaan liiketoimintaasi. Koulutuksen aikana pääset myös verkostoitumaan muiden yrittäjien kanssa ja jakamaan kokemuksia. Koulutuksen aikana suoritat yrittäjyyden ammattitutkinnon Myynti ja markkinointi -tutkinnon osan.
Koulutuksen sisältö
Koulutuksen aikataulu
30.10.25 Aloituswebinaari 3,5 h (live/Teams)
Brändi ja brändi-identiteetti 1/2 pv (live/Teams)
Digimarkkinoinnin verkkokurssi itseopiskeluna (aihealueina mm. ostajapersoonat, asiakkaan ostopolku, hakokoneoptimointi sekä analytiikka ja mittaaminen)
Workshop 3,5 h - Ajatukset ja ideat jakoon
02/2026 Tutkinnon osan näyttö
(Muutokset mahdollisia)
Voit valita osallistutko koulutukseen lähiopetuksessa Jyväskylässä tai etänä Teamsin kautta. Koulutukseen osallistuminen edellyttää perusosaamista tietotekniikan käytöstä sekä toimivaa verkkoyhteyttä.
Koulutuksen osoite
Gradia Jyväskylä, Taulumäentie 45, Jyväskylä. Koulutukseen on etäosallistumismahdollisuus.
Monta tapaa opiskella
Kontaktikertoja on yhteensä 12 (lähi- ja etäopetus) ja opiskeluaika sijoittuu näinä päivinä klo 9:00-15:30. Välipäivinä täydennät liiketoimintasuunnitelmaa sekä etsit itsenäisesti tietoa.
Koulutuksen aikana täsmennät liikeideaasi, vahvistat liiketoimintaosaamistasi ja varmistat, että omaat tarvittavat edellytykset kannattavan yrityksen perustamiseksi. Keskeisiä teemoja ovat tuotteesi tai palvelusi, asiakasryhmäsi, markkinointitoimenpiteiden suunnittelu ja laskelmien teko. Valmennukseen liittyy myös henkilökohtaista- ja pienryhmätyöskentelyä, pääpaino on kuitenkin itsenäisessä työskentelyssä. Koulutuksen aikana tapaat vastuuopettajan lisäksi myös muita kouluttajia ja asiantuntijavierailijoita eri toimialoilta.
Verkko-oppimisympäristönä käytetään pääasiassa Moodlea ja Microsoft Teams-sovellusta.