Teemapäivä - Tuotteistus 2: Asiakaskokemus ja hinnoittelumallit
Teemapäivä - Tuotteistus 2: Asiakaskokemus ja hinnoittelumallit
Tuotteistamisen kulmakivet valmennuksen tavoitteena on auttaa käytännönläheisesti osallistujia tuotteistamaan tai kehittämään oman yrityksen olemassa olevien tuotteiden/palveluiden paketointia liiketoiminnan edistämiseksi ja myyntityön avuksi. Tämä valmennus sopii hyvin Tuotteistuspaja 1 jatkoksi ja vie yrityksen tuotteistamisen prosessia syvemmälle. Voit myös osallistua pelkästään tähän valmennukseen, jos olet esimerkiksi kiinnostunut asiakaskokemuksen kehittämisestä ja hinnoittelusta osana tuotteistamista.
Valmennuksen sisältö:
Tuotteistamisen kulmakivet
• Asiakaskokemus palvelupolkuna
• Erilaiset hinnoittelumallit
• Tuotteistamisen sudenkuopat
• Mitä vien käytäntöön?
Valmennus koostuu asiantuntijan alustuksesta, käytännön esimerkeistä, osallistujia aktivoivista kysymyksistä sekä suoraan arkeen sovellettavista työkaluista ja toimintavinkeistä.
Valmentajana Päivi Luoma, Intotalo Oy
Päivi Luoma (KTM, YTM, AmO) on Intotalo Oy:n osakas, valmentaja ja toimitusjohtaja. Päivi tunnetaan energisestä otteesta. Hänelle tärkeintä on aina, että voit viedä valmennuksen opit suoraan käytäntöön. Päivi on kokenut tiimien ja yksilöiden valmentaja. Hän uskoo, että johtamisessa ja työyhteisöissä toimimisessa tarvitaan yhä enemmän psykologista pääomaa. Oikeat päätökset, rohkeus tarttua tekemiseen ja kyky tulla toimeen erilaisten persoonien kanssa ei ole kiinni tekniikoista vaan kyvystä ajatella uudella tasolla. Päivi haastaa keskusteluihin, päätöksiin ja konkreettisiin tekoihin, sillä valmennuskerroista ei ole mitään hyötyä, jos niistä ei siirry asioita käytäntöön.