Laajuus

Opintojen laajuus on 15-75 osaamispistettä, henkilökohtaisen osaamisen kehittämissuunnitelman mukaisesti (HOKS).

Aika

-

Hakuaika

-

Kenelle

Teetkö yrityksessäsi mediamateriaalia sosiaaliseen mediaan, muun muassa Instagramiin ja Facebookiin? Haluaisitko saada lisäosaamista digitaalisen sekä painetun median aineistojen päivittämiseen ja tuottamiseen? Tämä koulutus tarjoaa sinulle lisää osaamista sosiaalisen median tuottamiseen!

Hakeutuminen

Koulutukseen haetaan täyttämällä hakemus oppisopimuskoulutukseen. Hakuaika päättyy 12.12.2021. Hakulomakkeen löydät osoitteesta: www.gradia.fi/oppisopimuskoulutus/l17387

Kelpoisuusvaatimukset

Koulutus toteututetaan oppisopimuskoulutuksena, joten sinulla tulee olla koulutukseen soveltuva työpaikka.

Kuvaus

Tavoitteena on oppia tuottamaan työpaikan tarpeisiin tehtyä sosiaalisen median markkinointi- ja mainontamateriaalia.

Koulutus sisältää kaksi tutkinnon osaa media-alan ja kuvallisen ilmaisun perustutkinnosta. Halutessasi voit myös suorittaa myös vain yhden tutkinnon osan oman osaamistasosi ja tavoitteidesi mukaisesti. Jokaiselle koulutukseen osallistujalle laaditaan opintojen alussa henkilökohtainen osaamisen kehittämisen suunnitelma eli HOKS.

Rakenne

Koulutus sisältää tutkinnon osia media-alan ja kuvallisen ilmaisun perustutkinnosta:
• Mediamateriaalin tuottaminen markkinointiin 15 osp. Toteutuu ajalla 10.1. - 30.4.2022 ja sisältää 6 lähiopetuspäivää.
• Markkinointikampanjan visuaalinen suunnittelu ja toteutus 15 osp. Toteutuu ajalla 1.5. - 30.11.2022 ja sisältää 5 lähiopetuspäivää.

Osaamista voi syventää seuraavilla tutkinnon osilla:
• Julkaisutuotannossa toimiminen 15 osp
• Julkaisugrafiikan tuotanto 30 osp

Hakupalvelut

040 341 6193
hakupalvelut@gradia.fi
chat gradia.fi/oppimaan
Mape 18.22.10. klo 912
25.10. alkaen ma, ke ja to klo 9–15, ti ja pe klo 10–14

Tutkinnon perusteet

Katso ePerusteet

Aika

-

Paikkakunta

Jyväskylä