Laajuus

Koulutuksen suunniteltu kesto on noin 3 kuukautta.

Aika

-

Hakuaika

-

Kenelle

Koulutus sopii työttömille ja työttömyysuhanalaisille työnhakijoille, joille kaupan ala ei ole juurikaan tuttu aikaisemmasta ja jotka toivovat työllistyvänsä nopeasti koulutuksen jälkeen. Työssä pärjää hyvällä paineensietokyvyllä, joustavuudella ja asiakaslähtöisellä asenteella.

Hakeutuminen

Koulutus on työvoimakoulutusta. Koulutukseen haetaan TE-palveluiden internet-sivujen kautta. Pääset TE-palveluiden sivuille alla olevan hakupainikkeen kautta. Valinnat koulutukseen tekee TE-toimisto.

Kuvaus

Koulutuksessa tutustut päivittäistavaroiden verkkokaupan ja kaupan alan toimintoihin sekä töihin. Saat tarvittavia tietoja ja taitoja toimia asiakaslähtöisenä ja kaupan logistiikkaa ymmärtävänä verkkokaupan keräilijänä. Opit mm. asiakaspalvelun ja kaupan logistiikan perusteita, tekijöitä digitaalisen asiakaskokemuksen muodostumiselle sekä hyödyllisiä käytännön taitoja tuotteiden keräämiseen ja toimittamiseen asiakkaalle.

Rakenne

Koulutuksen sisältö
· Asiakaspalvelu, asiakastyytyväisyys ja -kokemus
· Kaupan logistiikkaosaaminen
· Kaupan konseptin ja kilpailutilanteiden tunteminen
· Tuotteiden kerääminen ja tuoteryhmien hallinta
· Verkkokauppa ja digitaalinen asiakaskokemus
· Oman osaamisen markkinointi
· Työssäoppiminen

Monta tapaa opiskella

Koulutus on päätoimista. Koulutus sisältää vuorovaikutteista lähiopetusta ja itsenäistä työskentelyä. Koulutukseen sisältyy työssäoppimista alan työtehtävissä. Opiskelija hakee itse työssäoppimispaikan.

Hakupalvelut

040 341 6193 tai
hakupalvelut@gradia.fi
28.6. - 6.8.2021 (ma - pe)
puhelin klo 9 - 12
chat klo 13 - 15 

Aika

-

Paikkakunta

Jyväskylä