Laajuus

4 h

Aika

Hakuaika

-

Kenelle

Koulutus sopii hyvin esimies – tai asiantuntijatehtävissä toimiville sekä yrittäjille

Kuvaus

Asiakaskokemuksen johtaminen​

- Asiakkuuskokemuksen määrittelyä​
- Asiakkuuksien määrittely ja mallintaminen​
- Erilaiset asiakkaat (roolit)​
- Asiakkuusstrategia ja -prosessi​
- Asiakkuuksien johtamisen aakkoset – kuka asiakkuuksia johtaa​
- Työkalut asiakkuuksien johtamiseen​
- Palaute asiakaskokemuksen parantajana​

Valmennuksessa tiedostat asiakokemuksen merkityksen ja saat valmiuksia asiakaskokemuksen johtamiseen.

Aika: 29.10.2020 klo 13-17
Paikka: Gradia Jyväskylä, Viitaniementie 1A VN.A3.210

Monta tapaa opiskella

Koulutus toteutetaan mikäli ilmoittautuneita on vähintään 10.

Kustannukset

80 € (sisältää alv)

Peruutusehdot

Mahdollisista muutoksista pyydämme ilmoittamaan välittömästi. Ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen tapahtuvista peruutuksista laskutamme 40 % koulutuksen hinnasta. Mikäli peruutusta ei tehdä, laskutetaan koko koulutuksen hinta.

HAKUPALVELUT

040 341 6193 tai
hakupalvelut@gradia.fi
Puhelinaika
ma–to klo 10–15.30
pe ja aattopäivinä klo 10–14

Aika

Paikkakunta

Jyväskylä

Koulutuksen osoite

Viitaniementie 1 A, luokka VN.A3.210