Liiketoiminta ja johtaminen
Johtaja asiakkaana - asiakas johtajana
Laajuus
Aika
Hakuaika
Kenelle
Koulutus sopii hyvin esimies – tai asiantuntijatehtävissä toimiville sekä yrittäjille
Kuvaus
Asiakaskokemuksen johtaminen
- Asiakkuuskokemuksen määrittelyä
- Asiakkuuksien määrittely ja mallintaminen
- Erilaiset asiakkaat (roolit)
- Asiakkuusstrategia ja -prosessi
- Asiakkuuksien johtamisen aakkoset – kuka asiakkuuksia johtaa
- Työkalut asiakkuuksien johtamiseen
- Palaute asiakaskokemuksen parantajana
Valmennuksessa tiedostat asiakokemuksen merkityksen ja saat valmiuksia asiakaskokemuksen johtamiseen.
Aika: 23.3.2021 klo 13-17
Paikka: Verkkototeutus, Teams
Monta tapaa opiskella
Koulutus toteutetaan mikäli ilmoittautuneita on vähintään 10.
Kustannukset
80 € (sisältää alv)
Peruutusehdot
Mahdollisista muutoksista pyydämme ilmoittamaan välittömästi. Ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen tapahtuvista peruutuksista laskutamme 40 % koulutuksen hinnasta. Mikäli peruutusta ei tehdä, laskutetaan koko koulutuksen hinta.
HAKUPALVELUT
040 341 6193 tai
hakupalvelut@gradia.fi
Puhelinaika ja chat
ma, ke, to klo 09–15
ti, pe klo 10–14
Aika
Paikkakunta
Koulutuksen osoite
Verkkototeutus, Teams